اشعار مربوط به حضرت اباالفضل (ع)

اشعار مربوط به حضرت اباالفضل (ع)

یل کربلا ابالفضل قربون اون قد و بالات قربون چشاي نازت فداي خشکي لبهات

مي شنوم صداي پاتو رو زمين قدم ميزاري صداي رقيه مياد عمو جان کي آب مياري

آقا من خودم ميدونم لايق اين حرفا نيستم اما از شما چه پنهون از اهل زمونه هستم

آخرش میاد یک روزی رو چشهمام قدم میذاری میبری تا کربلا او نمیذاری تو خماری 

یه روزی میاد آقا جون که منم سگ تو باشم چشامو موقع مرگم زير پات گذاشته باشم 

دل من عاشق میمونه دائم از شما میخونه منو میشناسی اقا جون من همونم اون دیونه 

اونکی تنهای تنهاست دلش از همه بریده اونی که واسه یک بارم هنوز اقاشو ندیده 

تموم مردم دنیا ما رو میخونن دیونه اره ما دیونه هستیم بیخیال این زمونه 

تا وقتي عشق تو باشه اينا حرفه و بهونه از عشق تو هلاکم اين خطم اين نشونه 

حسرت زیارت تو مونده تو این دل زارم کربلاتو تا نبینم ارومو قرار ندارم 

چشمهای قشنگ عباس خوابوازچشمام گرفته این دل غریبم اقا جز خونت جایی نرفته

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

می خوام امشبو بخونم واستون از سر احساس

می خوام امشبو بخونم واستون از سر احساس که چرا هر کی گرفتار میشه میاد پیش عباسمگه عیسی گل مریم به مسیحی مقتدا نیست؟ مگه موسی پور عمران به خلیلی رهنما نیست؟مگه زرتشتی وبودا واسه آتیش نمیمیرن؟ پس چرا حاجتاشون و از آقای ما میگیرن...؟بذار تا برات بگم من جوابای این سوالا جوابایی که می گم من نشنیدی تا به حالاتا مسیحی می گه عیسی عیسی می گه یا ابالفضلتا کلیمی می گه موسی موسی می گه یا ابا لفضل تا که زرتشتی و بودا می بینن آتیش نیازه  می گه آتیش کمی مهلت تا آقام بده اجازه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پهلوونای دو عالم اسیر یه پهلوونه

پهلوونای دو عالم اسیر یه پهلوونه همه سائلا اسیر یه کریم مهربونه

این کیه عشقش به دلا تا به ابد زده خونه این کیه که با مرامش عالم کرده دیوونه

شاه من ایها الناس دلبراست و خسرو ناس عاشقا براش می خونند السلام حضرت عباس

حسین وای وای وای

پهلوونای دو عالم اسیر یه پهلوونه همه سائلا اسیر یه کریم مهربونه

این کیه عشقش به دلا تا به ابد زده خونه این کیه که با مرامش عالم کرده دیوونه

شدم دیوونه عباس عبد میخونه عباس خدا دم به دم می نازه به شفاخونه عباس

قامت رعنایی داره به خدا همتا نداره هر کسی مثل اباالفضل دلبری داره بیاره

حسین وای وای وای

بچه بودم که مادرم حرز تو گردنم می کرد وقتی محرم می اومد پیرن سیاه تنم می کرد

قامت گردون خمیده بس که قامتش رشیده چشم هستی مثل عباس دلبر زیبا ندیده

گیسوی عباس عشقه مه روی عباس عشقه اگر در سجده فتادم ابروی عباس عشقه

حسین وای وای وای

بالاتر از بهشته روی مه رقیه شد شانه اباالفضل منزلگه رقیه

جانانه شد رقیه دیوانه شد اباالفضل میخانه شد رقیه پیمانه شد اباالفضل

کارم شده گدایی کار تو دلربایی از عشق روی ماهت آخر شوم فدایی

حق بر دلم نوشته کوی تو صد بهشته با خاک چادر تو آب و گلم سرشته

حسین وای وای وای

بی بی چه با صفایی تو لیلی خدایی نیروی بازوان عباس با وفایی

نامت برای زینب گردیده اسم اعظم خوانده خدا که هستی آموزگار مریم

حسین وای وای وای 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 19 خرداد 1394برچسب:, ] [ 18:33 ] [ کلب الحسین ]
[ ]